Suavecito Body Wash sprchový gél 236 ml

Kód: 1424
€13,73
Vypredané
Možnosti doručenia
Položka bola vypredaná…

Suavecito Body Wash sprchový gél jemne a účinne čistí pokožku bez toho, aby ju vysušoval. Obsahuje jemné exfoliačné častice na hĺbkové čistenie pokožky.

Detailné informácie

Kamenná predajňaNuselská 50 v Prahe

Vernostný programRegistruj sa a ušetri

Doprava zadarmoDoprava zadarmo od 80 €

Podrobný popis

Suavecito Body Wash sprchový gél jemne a účinne čistí pokožku bez toho, aby ju vysušoval. Navyše úžasne prevonia telo Suavecito signature vôňou vanilky. Obsahuje jemné exfoliačné častice, ktoré sa postarajú o hĺbkové čistenie a dodajú vašej pleti svieži vzhľad. Sprchový gél je vhodný na každodenné použitie. Vyrobené v USA.

Vlastnosti

  • jemne a účinne hĺbkovo čistí
  • skvelá vôňa vanilky
  • nevysušuje pokožku, zanecháva ju jemnú
  • obsahuje jemné čiastočky pre exfoliačné účinky
  • vhodné na každodenné použitie

použitie

Naneste požadované množstvo gélu na vlhkú pokožku, napenite a umyte.

Zloženie

Voda (Aqua), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Acrylates Copolymer-4, Cocamidopropyl Betaine, Methyl Gluceth-20, Stearyl Stearate, Polysorbate-20, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aminomethyl Propional, Limonene, Phenoxyehtanol, Linalool, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methyl Propional, Hydroxyisohexyl 3-cyklohexamkarboxaldehyd, Plyrus Malus (jablko) extrakt z plodov, alfa-izometyljonón, kaprylylglykol, etylhexylglycerín, hexylénglykol, edta disodná, Luffa Cylindrica Fruit, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, jojobové estery, oxidy železa, červená 33

Dodatočné parametre

Kategória: Sprchový gel pre mužov
Objem: 236ml
Položka bola vypredaná…

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Suavecito Pomade, hispánska značka vlasových produktov a kozmetiky z Kalifornie sa pýši tým, že vyrába úžasné vlasové pomády, ktoré sú rozpustné vo vode, ale držia ako vosk. Spoločnosti, ktorá sa v USA stala kultúrnym fenoménom, sa podarilo zo svojich výrobkov urobiť nielen každodennú povinnú výbavu každého muža, ale aj produkt životného štýlu, ktorý má státisíce oddaných fanúšikov po celom svete.